پلیس‌های بدنام زایست، هلند، کلاهبرداری‌ها، اخاذی، ازدواج اجباری و یک قتل ناموسی را پوشش می‌دهند، در حالی که همکاران، روزنامه‌نگاران دوست و قضات آن‌ها را تحسین می‌کنند و سرپرستان به جای دیگری نگاه می‌کنند.

از آنجا که جسد رایان النجار (۱۸) در لایلی‌استاد پیدا شد، تحقیقات توسط دادستان عمومی مرکز هلند انجام خواهد شد. با این حال، دادستان عمومی مرکز هلند در مورد رسیدگی به قتل‌های ناموسی در جامعه اسلامی بسیار بدنام است. اغلب پیش می‌آید که افسران، وکلا و دادستان‌ها در این موارد نمایشی برگزار کنند و داستان‌هایی بسازند که قتل هیچ ارتباطی با اسلام نداشته است. نظارت بازرسی عدالت و امنیت بر افسرانی که قتل‌های ناموسی اسلامی را پوشش می‌دهند ناکافی است.

در توافقنامه ائتلاف بین احزاب سیاسی PVV، VVD، NSC و BBB تصمیم گرفته شده که مقامات باید با جرایم ناموسی به صورت 'سیاسی بی‌طرفانه' برخورد کنند. در گذشته، مانند در مورد قتل نرگس اچیکزای، مقامات بدون هیچ عواقبی به مردم و قضات درباره خشونت‌های مرتبط با ناموس اسلامی دروغ گفته‌اند و افشاگر صادق که به نقض حقوق بشر اشاره کرده بود، بی‌شرمانه توسط قضات مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و محکوم شد.

به دلیل شهرت بسیار بد دادستان عمومی مرکز هلند، ما اصرار کرده‌ایم که تحقیقات درباره قتل رایان النجار به دادستان عمومی شمال هلند منتقل شود.

برای کسانی که نمی‌دانند مقامات چقدر بد به ممانعت از ازدواج‌های اجباری می‌پردازند، در زیر یک جدول زمانی از قتل دانشجوی زیبای افغان نرگس اچیکزای (۲۳) آمده است. نرگس اچیکزای دو هفته قبل از ازدواج اجباری‌اش توسط خواهر دوست نامزدش با بنزین خیس شده و به آتش کشیده شد، به احتمال زیاد به این دلیل که او ازدواج اجباری را متوقف کرده بود و می‌خواست با مردی که خودش انتخاب کرده بود ازدواج کند زیرا او عاشق یک مرد هلندی بود.
Posted in قتل ناموسی.